نسخه آزمایشی
shoar

نحوه درخواست تندیس و گواهینامه:

مراحل ثبت نام اولیه:
مرحله اول:
ثبت نام اولیه از طریق لینک ثبت نام شرکت ها در سایت www.esfand9th.ir
مرحله دوم:
پس از ثبت نام اولیه، یک پیام تائید به پست الکترونیک شما ارسال خواهد شد. شما می بایست بر روی لینک موجود در پیام کلیک نمایید تا ثبت نام شما توسط مدیر سایت تائید شود.
مرحله سوم:
پس از اینکه توسط مدیر سایت عضویت شما تائید شد، مجددا پیامی برای پست الکترونیک شما ارسال می شود که این پیام به منزله تائید ثبت نام شما می باشد.پس از آن می بایست به بخش صفحه کاربری مراجعه نموده و با وارد کردن نام کاربری و شناسه عبور وارد پروفایل خود شوید.
مرحله چهارم:
پس از وارد شدن به پروفایل خود، می بایست به قسمت تکمیل و ثبت اطلاعات مراجعه و اقدام به تکمیل فرایند ثبت نام اولیه نمایید.

پس از ثبت نام اولیه:
- فرم اطلاعات تکمیل شده شرکت از سایت دریافت و به واحد بررسی کننده ارسال می شود.
- واحدهای بررسی کننده پس از بررسی اولیه ، با شرکت مکاتبه کرده و درخواست اطلاعات تکمیلی می نمایند این اطلاعات شامل اطلاعات و آمار مربوط به شرایط احراز دریافت گواهینامه و تندیس می باشد.
- شرکت متقاضی بر اساس نامه دریافتی ، اطلاعات تکمیلی را به واحد بررسی کننده ارسال می نماید.
- حوزه بررسی کننده همراه با نمایندگان سازمانهای ذیربط اقدام به بررسی اطلاعات و مستندات نموده و حسب مورد به انجام بازدید و در نهایت به تشکیل جلسه کمیته فنی اقدام می نماید.
- در صورت احراز شرایط در کمیته فنی ، جهت تصویب نهایی به شورای عالی ارجاع داده می شود . (شایان ذکر است در صورت عدم احراز شرکت ، مراتب بطور کتبی همراه با علت عدم احراز به واحد متقاضی اعلام می گردد).
- با بررسی و تصویب شورای عالی نسبت به اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان طی همایشی در روز 9 اسفند ماه با حضور مسئولین عالی رتبه کشوری اقدام می شود.

 

توجه:

لازم به ذکر است در حال حاضر زمان ثبت نام به اتمام رسیده است و شما می بایست برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه سیاست گذاری و اجرایی همایش تماس بگیرید.

دبیرخانه همایش: 22058542 و 26200503

تنظیمات قالب