shoar
  • 1403/05/20 - 09:55
  • - تعداد بازدید: 3894
  • - تعداد بازدیدکننده: 390
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

لزوم اصلاح فرایند ارزیابی شرکت‌های حامی حقوق مصرف کنندگان

در راستای تدوین و بررسی استراتژیها و راهبردهای ارتباطی جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت ، مدیر کل حوزه مدیرعامل و هماهنگی امور استانها و مدیر کل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ روز دوشنبه 15 مردادماه سال جاری نهمین جلسه شورای روابط عمومی جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در محل ساختمان شهیدان مهری وزارت صمت برگزار شد.

براساس این گزارش ؛ در ابتدای این نشست دکتر زاده قشمی ضمن تشکر از حضور مدیران روابط عمومی شرکتهای منتخب بر لزوم اصلاح و ارتقای شاخص های ارزیابی جایزه تاکید کرد و با درخواست اظهارنظر کارشناسی جهت اصلاح آن اظهار داشت : در همین راستا آیین نامه و فرایند ارزیابی توسط مراکز علمی و دانشگاهی بازنویسی و پس از تایید مراجع ذیصلاح تصویب و ابلاغ خواهد شد.

ضمناً با توجه به لزوم اصلاح طرح تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان مقرر شد ؛ از طریق فراخوان از کانون های تبلیغاتی و دانشگاههای هنر استفاده گردد.

دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در ادامه افزود : در نظر است در این مورد نشریه تخصصی و کاربردی با عنوان "کتاب اول حمایت" در دستور کار قرار گیرد که اعضای تحریریه آن از اعضای شورای روابط عمومی شرکتهای منتخب انتخاب خواهند شد.

در ادامه فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت ضمن قدردانی از دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در راستای افزایش انگیزه شرکتهای متقاضی تاکید کرد و  افزود : مشکلات شرکتهای منتخب که مرتبط با وظایف وزارت متبوع می باشد بصورت ویژه از طریق دبیر شورای سیاستگذاری پیگیری و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرهید زاده افزود : می بایست ترتیبی اتخاذ گردد با استفاده از استراتژیها و راهبردهای ارتباطی، مصرف کنندگان از نتایج ارزیابی شرکتهای و منتخبین حامی حقوق مصرف کنندگان مطلع گردند

همچنین ایشان بر استفاده از نظرات تیم های کارشناسی ، دانشگاهی و شرکتهای دانش بنیاد در اصلاح فرایند ارزیابی ، نظرسنجی از مصرف کنندگان شرکتهای متقاضی و طراحی تندیس تاکید کرد.

لازم بذکر است ؛ در پایان مراسم از فراخوان بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان رونمایی شد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار سازمان
  • کد خبر : 122
کلمات کلیدی
زهره اصغری
خبرنگار

زهره اصغری

تنظیمات قالب