ارزیابی خدمت ثبت و رسیدگی به شکایات در سامانه، ویژه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

دفتر بررسی های اقتصادی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و اداره کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در راستای ارتقای کیفیت خدمات، بهبود فرآیندهای اجرایی و افزایش رضایتمندی بهرهبرداران، اقدام به طراحی پرسشنامهای جهت ارزیابی خدمت ثبت و رسیدگی به شکایات نموده اند.
سامانه مشارکت الکترونیکی، بهعنوان یک ابزار نوین و اساسی در فرآیندهای ارتباطی بین دولت و شهروندان، امکان فعالیت و مشارکت هوشمندانه شهروندان در امور کشوری را فراهم میکند.
این سامانه نهتنها فرصت مشارکت را به شهروندان ارائه میدهد بلکه با ارتقاء شفافیت و بهبود فرآیندهای اداری نیز همراه است.
مشارکت ارزشمند هموطنان محترم در تکمیل این پرسشنامه، نقش مؤثری در شناسایی نقاط قوت و ضعف و برنامهریزی برای بهبود مستمر خدمات این سازمان ایفا خواهد کرد.
از هموطنان عزیز دعوت میشود با صرف چند دقیقه زمان، از طریق لینک
https://eparticipation.my.gov.ir/survey/68873f14f22e3b40f9faa3d4
و ثبت نظرات، ما را در این مسیر یاری فرمایید.