shoar
  • 1404/05/11 - 12:08
  • - تعداد بازدید: 143
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارزیابی خدمت ثبت و رسیدگی به شکایات در سامانه، ویژه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

   دفتر بررسی های اقتصادی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و اداره کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در راستای ارتقای کیفیت خدمات، بهبود فرآیندهای اجرایی و افزایش رضایتمندی بهره‌برداران، اقدام به طراحی پرسشنامه‌ای جهت ارزیابی خدمت ثبت و رسیدگی به شکایات نموده اند.

 سامانه مشارکت الکترونیکی، به‌عنوان یک ابزار نوین و اساسی در فرآیندهای ارتباطی بین دولت و شهروندان، امکان فعالیت و مشارکت هوشمندانه شهروندان در امور کشوری را فراهم می‌کند.

 این سامانه نه‌تنها فرصت مشارکت را به شهروندان ارائه می‌دهد بلکه با ارتقاء شفافیت و بهبود فرآیندهای اداری نیز همراه است. 

مشارکت ارزشمند هموطنان محترم در تکمیل این پرسشنامه، نقش مؤثری در شناسایی نقاط قوت و ضعف و برنامه‌ریزی برای بهبود مستمر خدمات این سازمان ایفا خواهد کرد.

از هموطنان عزیز دعوت می‌شود با صرف چند دقیقه زمان، از طریق لینک

 https://eparticipation.my.gov.ir/survey/68873f14f22e3b40f9faa3d4

و ثبت نظرات، ما را در این مسیر یاری فرمایید.

  • گروه خبری : اخبار سازمان
  • کد خبر : 871
کلمات کلیدی
مائده لطیفی
خبرنگار

مائده لطیفی

تنظیمات قالب