shoar
  1. مقدمه

بهره برداری از سامانه مدیریت بازرسی در کشور با هدف حذف فرم های کاغذی و نظام مند نمودن بازرسی ها آغاز گردید و ارسال الکترونیکی پرونده ها به سازمان تعزیرات از طریق سامانه برقرار شد. بازرسان از طریق ورود به درگاه واحد، به اطلاعات مورد نیاز در حین عملیات بازرسی دسترسی پیدا خواهند کرد.

 

  1. هدف
  • هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، کیفیت بازرسی و رسیدگی به تخلفات در زمینه کالا و خدمات برای بازرسان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش های نظارت و مسئولیت های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می کند.

 

  1. مسئولیت

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر مبنای وظایف ذاتی خود مندرج در اساسنامه سازمان و مندرج در بند 8 تصویب نامه شماره 4353/ت 55300 مورخ 1397/1/22 هیئت وزیران و بند ح ماده 30 آیین نامه اجرایی مواد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز موظف است:

  • هوشمند سازی و نظام‌مند نمودن فرآیند بازرسی و رسیدگی به تخلفات و جلوگیری از جمع آوری گزارشات بازرسی ناقص
  • ارتباط سیستمی با سامانه تعزیرات جهت ارسال سیستمی پرونده‌ها و دریافت احکام صادره
  • ارتباط سیستمی با سامانه ستاد قاچاق کالا و ارز جهت ارسال اطلاعات پرونده‌های قاچاق

 

 

4. تعهدات متقابل خدمت­ گیرنده و دستگاه اجرایی

  • دریافت این خدمت هیچگونه تعهدی برای سازمان و گیرنده خدمت در بر نخواهد داشت

 

5.هزینه ها و پرداخت­ها

برای دریافت این خدمت هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی گردد

 

6. دوره عملکرد

ارائه خدمت دارای بازه زمانی خاصی نمی باشد

 

7.خاتمه توافقنامه

توافقنامه فوق همواره برقرار می باشد

 

تنظیمات قالب