بازدید از شرکت مشتریان گلدیران و برگزاری دوره آموزشی ارتباط با مشتریان (CRM)
به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، جمعی از کارکنان این سازمان روز چهار شنبه ۲۷ آبان ماه سال جاری در قالب اردوی راهیان پیشرفت از دستاورده ها و خدمات شرکت بازدید نمودند.
براساس این گزارش ؛ در جریان این بازدید که با حضور دکتر محمد رضا زین الدینی عضو هیئت مدیره این سازمان و حسین زاده قشمی مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان انجام گرفت متخصصان و کارشناسان مربوطه با تشریح فعالیت های شرکت و تنوع ارائه خدمات ، بازدیدکنندگان را با خدمات شرکت آشنا نمودند.