در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مطرح شد؛
نقش غیرقابل انکار نهادهای دولتی در نظارت بر بازار
همزمان با ۹ اسفند روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر نقش نهادهای دولتی در نظارت بر بازار و حمایت از مصرف کنندگان تاکید کرد و گفت: این نهادها نه تنها مسئول حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در برابر تخلفات اقتصادی و گرانفروشی هستند، بلکه به طور مستقیم و فعال در فرایند قیمت گذاری کالاها و خدمات نظارت دارند.
در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مطرح شد؛
نقش غیرقابل انکار نهادهای دولتی در نظارت بر بازار
همزمان با ۹ اسفند روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر نقش نهادهای دولتی در نظارت بر بازار و حمایت از مصرف کنندگان تاکید کرد و گفت: این نهادها نه تنها مسئول حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در برابر تخلفات اقتصادی و گرانفروشی هستند، بلکه به طور مستقیم و فعال در فرایند قیمت گذاری کالاها و خدمات نظارت دارند.
جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی؛
رعایت حقوق مصرف کننده وجوه شرعی و عقلی دارد
همزمان با روز ۹ اسفند و برگزاری بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان جانشین وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی بر تولید و رقابت برای جذب مصرف کننده تاکید کرد و رعایت حقوق مصرف کننده را دارای وجوه شرعی و عقلی دانست.
جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی؛
رعایت حقوق مصرف کننده وجوه شرعی و عقلی دارد
همزمان با روز ۹ اسفند و برگزاری بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان جانشین وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی بر تولید و رقابت برای جذب مصرف کننده تاکید کرد و رعایت حقوق مصرف کننده را دارای وجوه شرعی و عقلی دانست.
جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی؛
رعایت حقوق مصرف کننده وجوه شرعی و عقلی دارد
همزمان با روز ۹ اسفند و برگزاری بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان جانشین وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی بر تولید و رقابت برای جذب مصرف کننده تاکید کرد و رعایت حقوق مصرف کننده را دارای وجوه شرعی و عقلی دانست.
دبیر همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد؛
رضایتمندی مشتری مهمترین شاخص اعطای تندیس به منتخبین
مدیرکل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و دبیر اجرایی بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از معرفی ۴۸ بنگاه اقتصادی که موفق به دریافت گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده شدند خبر داد و گفت: ارزیابی شاخص رضایتمندی به عنوان مهمترین شاخص اعطای گواهینامه و تندیس در نظر گرفته شد.
دبیر همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد؛
رضایتمندی مشتری مهمترین شاخص اعطای تندیس به منتخبین
مدیرکل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و دبیر اجرایی بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از معرفی ۴۸ بنگاه اقتصادی که موفق به دریافت گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده شدند خبر داد و گفت: ارزیابی شاخص رضایتمندی به عنوان مهمترین شاخص اعطای گواهینامه و تندیس در نظر گرفته شد.
همزمان با روز ملی حمایت از مصرف کنندگان؛
منتخبان جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان معرفی شدند
همزمان با ۹ اسفند روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بیست و سومین همایش ویژه این روز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان وزیر و منتخبان این حوزه صبح امروز در سالن خواجه نصیر مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
همزمان با روز ملی حمایت از مصرف کنندگان؛
منتخبان جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان معرفی شدند
همزمان با ۹ اسفند روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بیست و سومین همایش ویژه این روز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان وزیر و منتخبان این حوزه صبح امروز در سالن خواجه نصیر مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.