تشدید بازرسیها در ایام اربعین ۱۴۰۴
هشدار نسبت به تخلفات قیمتی در حملونقل و خدمات به زائرین
وحید منایی، معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، از برنامهریزی گسترده این سازمان برای نظارت ویژه بر خدمات ارائهشده به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، وحید منایی عضو هیات مدیره معاون بازرسی و نظارت بر خدمات این سازمان با اشاره به اعلام نرخهای مصوب برای سفرهای هوایی و زمینی به عتبات عالیات در ایام اربعین، گفت : طی ابلاغیه ای به مدیران کل ادارات صمت استان ها مکلف شدند هماهنگی کامل با دستگاههای ذیربط از جمله استانداری، ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای، پلیس راه، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و انجمن دفاتر فروش بلیت، نسبت به ساماندهی حملونقل درونشهری و برونشهری زائران اقدام نمایند
معاون بازرسی و نظارت بر خدمات این سازمان عنوان داشت : بازرسی مستمر از پایانههای مسافربری، کنترل نرخهای مصوب، برخورد با بازار سیاه و جلوگیری از دریافت نرخهای غیرقانونی در خارج از ترمینالها، ازجمله اولویتهای اصلی در این ایام خواهد بود.
منایی همچنین از نظارت دقیق بر کیفیت خدمات و رعایت نرخنامهها در واحدهای صنفی مستقر در فرودگاهها، پایانههای مسافربری، رستورانها، محلهای اسکان، مجتمعهای رفاهی و سایر مراکز خدماتی خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف در فروش بلیت هوایی ویژه اربعین با نرخ بالاتر از مصوب، برخورد قانونی قاطع صورت خواهد گرفت.
وی با تأکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی بهویژه درخصوص زائرین، عنوان داشت : ادارات کل سازمان حمایت موظفاند با تعزیرات حکومتی استانها هماهنگی کامل داشته باشند تا پروندههای متشکله در اسرع وقت بررسی و احکام آنها اجرا شود.
معاون بازرسی و نظارت بر خدمات این سازمان در پایان، از مدیران استانی خواست گزارش مشکلات و کمبودها را برای پیگیری سریعتر به مرکز اعلام کنند تا در مسیر خدمترسانی شایسته به زائران اربعین، هیچ وقفهای ایجاد نشود.