shoar
  • 1404/08/10 - 07:36
  • - تعداد بازدید: 36
  • - تعداد بازدیدکننده: 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل

در هفته پدافند غیرعامل، جناب اقای دکتر فرهید زاده رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان  ضمن گرامیداشت این ایام با تأکید بر ضرورت حفظ پایداری در ارائه خدمات حیاتی خاطرنشان کرد:پدافند غیرعامل به معنای هوشمندی، تاب‌آوری و استمرار خدمات در شرایط بحرانی است.
 در سازمان حمایت، ما معتقدیم که خدمت‌رسانی به مردم، حتی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، اجتماعی و یا امنیتی، نباید دچار وقفه شود. این اصل، جوهره پدافند غیرعامل در حوزه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.
وی با اشاره به نقش راهبردی این سازمان در مدیریت شکایات مردمی افزود:سامانه‌های نظارتی و رسیدگی به شکایات سازمان حمایت از جمله ابزارهای حیاتی کشور برای صیانت از اعتماد عمومی هستند.
استمرار عملکرد این سامانه‌ها در شرایط بحرانی از جمله در زمان بحران‌های اقتصادی، سایبری یا زیرساختی یکی از اولویت‌های پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.پدافند غیرعامل فقط وظیفه نهادهای امنیتی نیست؛ بلکه هر دستگاه اجرایی باید به سهم خود در حفظ زیرساخت‌های حیاتی کشور نقش داشته باشد.
در همین راستا، دبیرخانه کمیته پدافند غیر عامل سازمان حمایت ضمن هماهنگی با  سازمان پدافند غیرعامل، برنامه‌های متعددی را برای افزایش تاب‌آوری سامانه‌های خود، آموزش کارکنان، و به‌روزرسانی فرایندهای حفاظتی اجرا کرده است.
وی در پایان ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، تأکید کرد:پایداری اجتماعی بدون حمایت از حقوق مردم محقق نمی‌شود. از این رو، مأموریت سازمان حمایت، تضمین استمرار خدمات حمایتی و نظارتی در تمامی شرایط است چرا که تاب‌آوری ملی، از دل اعتماد و رضایت مردم شکل می‌گیرد.
 
  • گروه خبری : اخبار سازمان
  • کد خبر : 1020
کلمات کلیدی
مائده لطیفی
خبرنگار

مائده لطیفی

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1404/08/10 07:36
تنظیمات قالب