بازرسی
شکایات مردمی از بازار در کمتر از ۴۸ ساعت رسیدگی میشود
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان با اشاره با بازدید مستمر از بازار و با بیان اینکه جزو سه استان برتر کشور از لحاظ رسیدگی به شکایات مردمی هستیم گفت: موضوع شکایات در کمتر از ۴۸ ساعت مورد رسیدگی قرار میگیرد.
به گزارش معاونت بازرسی صمت استان، علی نیا هدف از این نظارت ها را رسیدگی به شکایات مردمی ، بررسی قیمتها، جلوگیری از دپوی کالاها و اقلام ضروری و پایش عملکرد فعالان اقتصادی در سطح بازار اعلام کرد.
️معاون بازرسی صمت استان با اشاره به اینکه کاهش التهاب بازار مهمترین رویکرد این اداره کل در راستای اجرای این طرحهای نظارتی است، اضافه کرد: با نظارتهای ویژه بر روند عرضه و قیمت اقلام پروتئینی، فرآوردههای لبنی و دیگر اقلام مصرفی مورد نیاز مردم از جمله کالاهای اساسی، همواره تلاش داریم شرایطی فراهم شود تا مصرف کنندگان از نوسان قیمتها لطمه نبینند و آرامش و تعادل بر بازار محصولات حکمفرما شود.
علی نیا ﮔﺮاﻧﻔﺮوﺷﯽ و اﺣﺘﮑﺎر ﮐﺎﻻ را ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺑﺎرز ﻇﻠﻢ اﻗﺘﺼﺎدی در ﺣﻖ ﻣﺮدم داﻧﺴﺖ که بازرسان با آن برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت.
به گفته معاون بازرسی اداره کل صمت استان ،این بازرسیها کماکان و به صورت مستمر در جهت آرامش نسبی و تنظیم بازار ادامه خواهد داشت و بازرسان اداره کل صمت استان، ضمن رصد بازار، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.
وی همچنین از مردم درخواست کرد گزارشات خود مبنی بر مشاهده تخلفات واحدهای صنفی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، عدم عرضه، احتکار، و.... را از طریق تلفن سامانه ۱۲۴ این اداره کل اعلام کنند تا اقدامات قانونی لازم انجام گیرد.