shoar
  • 1404/02/03 - 13:29
  • - تعداد بازدید: 288
  • - تعداد بازدیدکننده: 259
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

تغییر آیین نامه و فرآیند جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

برگزاری یازدهمین جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان یازدهمین جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ریاست حسین زاده قشمی مدیر کل روابط عمومی و تشکل‌های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با حضور مدیران روابط عمومی و رابطان بنگاه های منتخب دریافت کننده بیست و سومین جایزه حمایت ازحقوق مصرف کنندگان در محل سالن اجلاس اتاق بازرگانی استان تهران برگزار شد مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در سال جدید آیین نامه و فرآیند جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ارزیابی بنگاه های اقتصادی لحاظ می شودزاده قشمی عنوان داشت: از شرکت های منتخب بیست و سومین همایش ملی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان که با حمایت و پشتیبانی از دبیرخانه جایزه ما را در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان یاری می رسانند سپاسگزاری کرد.وی عنوان داشت: در نظر است بیست و چهارم دوره اهدای جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را خیلی جدی و اساسی اجراء کنیموی افزود از مهمترین موضوعاتی که در دور جدید دنبال میکنیم تغییر آیین نامه و فرآیند عملیاتی این جایزه می باشد که طی تفاهمنامه ی امضاء شده با دانشگاه صدا و سیما و اساتید دانشکده ارتباطات صدا و سیما مقرر شد در یک کار گروهی کلیات فرآیند ارزیابی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را ظرف دو ماه آینده تغییر و فرآیند اصلاح شده را نهایی کنند.مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت از مصرف کنندگان عنوان داشت: با توجه به اینکه بعضی از شاخصه ها و معیارهای ارزیابی قدیمی و به روز نمی باشد و از طرفی با تغییرات ایجاد شده در عرصه ارتباط با مشتریان، لزوم تغییر شاخصه های جدید ضروری است.وی عنوان داشت: در راستای اصلاح فرآیند ها؛ آیین‌نامه و به روز رسانی و دقیق تر شدن آن ضرورت دارد نمایندگان واحد های منتخب پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص اصلاح شاخص ها حداکثر تا دو ماه آینده اعلام نمایند مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان اظهار نمود: موضوع دیگری که در فرآیند ارزیابی بیست و چهارمین جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود بحث تبلیغات و کار رسانه ای شرکت ها در راستا معرفی و اهمیت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اهمیت آن در کنار اقدامات مربوط به مسئولیت اجتماعی می باشد زاده قشمی عنوان نمود: در راستای مصوبه هیئت دولت؛ از شرکت هایی که جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده اند طی ۱۳ بند حمایتی آورده شده است که یکی از این حمایت ها حضور شرکت ها نمایشگاه هاست که در این دوره تلاش شده در بی تو بی نمایشگاه اکسپو ایران تسهیلات لازم جهت معرفی آنها در سالن b2b داده شودوی عنوان داشت کمیته راهبردی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان که اعضای آن اعضای روابط عمومی شرکت های دریافت کننده ۲۳ جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است بعنوان اولین سفیران معرفی این جایزه می باشد که راوی جایزه هستید مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان عنوان داشت: در راستای معرفی خدمات بنگاه های اقتصادی برتر در خصوص حمایت از حقوق مصرف کنندگان نشریه تخصصی در خصوص حمایت از حقوق مصرف کنندگان در حال تدوین می باشد.

۸:۱۹

 
 
بازمهندسی فرآیندها و بازنگری آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان برگزاری یازدهمین جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان یازدهمین جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ریاست حسین زاده قشمی مدیر کل روابط عمومی و تشکل‌های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با حضور مدیران روابط عمومی و رابطان بنگاه های منتخب دریافت کننده بیست و سومین جایزه حمایت ازحقوق مصرف کنندگان در محل سالن اجلاس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان تهران برگزار شد. مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در بیست و چهارمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان پس از بازمهندسی فرآیندها و بازنگری در ارزیابی بنگاه های اقتصادی لحاظ می شود.زاده قشمی عنوان داشت: بعضی از شاخص ها و معیارهای ارزیابی قدیمی و به روز نمی باشد و از طرفی با تغییرات ایجاد شده در عرصه ارتباط با مشتریان، لزوم تغییر شاخص های جدید ضروری است.وی در راستای اصلاح فرآیند ارزیابی بیست و چهارمین دوره اهدای جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان عنوان داشت: طی انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه صدا و سیما و اساتید دانشکده ارتباطات صدا و سیما مقرر شد در یک کار گروهی کلیات فرآیند ارزیابی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را ظرف دو ماه آینده تغییر و فرآیند اصلاح و نهایی گردد. که در همین راستا به جهت اصلاح فرآیند های آیین‌نامه و به روز رسانی و دقیق تر شدن آن ضرورت دارد نمایندگان واحد های منتخب پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص اصلاح شاخص ها در اسرع وقت اعلام نمایند مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان اظهار نمود: موضوع دیگری که در فرآیند ارزیابی بیست و چهارمین جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود بحث تبلیغات و کار رسانه ای شرکت ها در راستا معرفی تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اهمیت آن در کنار اقدامات مربوط به مسئولیت اجتماعی می باشد. زاده قشمی عنوان نمود: با توجه به برگزاری رویداد ایران اکسپو و محقق شدن بستری برای مذاکرات تجاری با کنشگران اقتصادی، بین المللی و به جهت حمایت از بنگاههای اقتصادی منتخب در بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با عنایت به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ارائه تسهیلات به بنگاههای اقتصادی که موفق به دریافت گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان گردیدهاند ، در این دوره تلاش شده، تهمیدات لازم جهت حضور شرکتهای برتر در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قسمت مذاکرات B2B و امکان اتصال این شرکت ها به بازار های بین المللی فراهم گردد.وی عنوان داشت کمیته راهبردی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان که اعضای آن مدیران روابط عمومی شرکت های منتخب بیست و سومین جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشند با ابلاغ دبیر شورای سیاستگذاری همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بعنوان سفیران جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تعیین گردیدند. مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان عنوان داشت: در راستای معرفی خدمات بنگاه های اقتصادی برتر در خصوص حمایت از حقوق مصرف کنندگان دومین نشریه تخصصی در خصوص حمایت از حقوق مصرف کنندگان در حال تدوین می باشد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 635
کلمات کلیدی
مائده لطیفی
خبرنگار

مائده لطیفی

تنظیمات قالب