shoar
  • 1403/08/15 - 14:02
  • - تعداد بازدید: 132
  • - تعداد بازدیدکننده: 114
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

فرایند ارزیابی جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان آغاز شد

معرفی برترین شرکتهای جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور به بهانه آغاز فرایند ارزیابی بیست و سومین دوره اعطای گواهینامه و تندیس جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است. این شرکت با بیش از ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنه توزیع خدمات خود در استان‌های مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی و بیش از ۱۶۰۰ نفر نیروی انسانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بیشترین سهم بازار از مشتریان اینترنت و خدمات تکمیلی آن را در کشور به ویژه در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ بهخود اختصاصدهد.

شاتل جوایز فراوانی از قبیل تندیس طلایی رعایت از حقوق مصرف‌کنندگان، جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی، تندیس جایزه ملی مدیریت مالی، تندیس جایزه ملی تعالی، وب‌سایت برتر در شاخه خدمات اینترنت وIT ، نشان زرین ستاره برتر فناوری، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

از دیگر خدمات اختصاصی شاتل، ارائه سرویس اینترنت پرسرعت به مجتمع‌های مسکونی و تجاری است. شاتل با نصب تجهیزات اختصاصی در هر مجتمع امکان دریافت سرویس اینترنت پرسرعت را بدون نیاز به خط تلفن و فارغ از محدودیت‌های مخابراتی تا 50 مگابیت بر ثانیه فراهم کرده است. از مزایای این خدمت میتوان به تجربه سرعت کم نظیر، کیفیت ثابت، نوسان اندک و هزینه اقتصادی اشاره کرد.

یکی دیگر از خدمات متمایز شاتل برای پشتیبانی فنی کاربران، راه‌اندازی سیستم پشتیبانی هوشمند (ACS) است. با استفاده از این سیستم و سیستم تست خودکار، کاربران می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به تماس با واحد پشتیبانی فنی، دلایل برقرار نشدن ارتباط با اینترنت روی سرویس خود را شناسایی و برطرف کنند.

 

 دکتر اکبر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به همراه مدیر کل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد و کیوان فخاری زاده مدیر کل نظارت بر خدمات زیربنایی و بازرگانی در بازدیدی که به بهانه آغاز فرآیند ارزیابی دور جدید جایزه ملی حمایت انجام شد، بخش های مختلف شرکت شاتل را مورد بررسی قرار داده و در جریان وضعیت ارائه خدمات این شرکت به مشتریان قرار گرفتند.

 در این بازدید دکتر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت طی سخنانی یادآور شد؛ ظرفیت شرکتهای حاضر در این جایزه در راستای اعتلای جایگاه کیفیت خدمات پس از فروش بالا بوده و امیدواریم که این تحول و پویایی را در برترین های جایزه حمایت بتوانیم به عنوان الگو به سایر شرکتها معرفی نماییم.

 همچنین در این بازدید حسین زاده قشمی مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد اعلام کرد : در این رویدادهای تجربه نگاری، ضمن بازدید و حضور در این واحدهای برتر ، شرکتهای برتر جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در رسانه ها معرفی و تبادل نظر در باب نحوه فرایند اجرایی جایزه ملی در شرکتهای منتخب انجام خواهد شد.

 وی الگو سازی از تجربه های موفق خدمات پس از فروش در شرکتهای برتر جایزه حمایت را یکی از اصلی ترین برنامه های اجرایی دبیرخانه جایزه در طول سال و هم افزایی و آموزش سایر شرکتها در همین راستا را از برنامه های این سازمان دانست.

  • گروه خبری : اخبار سازمان
  • کد خبر : 323
کلمات کلیدی
زهره اصغری
خبرنگار

زهره اصغری

تنظیمات قالب