shoar
فرم رضایت سنجی از ارباب رجوع سازمان حمایت
نظر به اهمیت موضوع تکریم ارباب رجوع و لزوم آگاهی از دیدگاه ها و نظرات سازنده مخاطبان برای بهبود مستمر خدمات رسانی با تکمیل فرم زیر ما را در این امر مهم یاری فرمائید. توجه شود پر کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.
نام دفتر یا اداره کل مورد مراجعه در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان:
برای چه کاری مراجعه کرده اید: (علت مراجعه)
آیا اطلاع رسانی و راهنماییهای لازم بصورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟
آیا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟
علت مراجعه مکرر با ادارات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کدامیک از نوارد زیر است؟
نحوه برخورد کارکنان (اداره کل مورد مراجعه) با شما چگونه بوده است؟
نام فرد یا افرادی که مناسب ترین رفتار و همکاری را با شما داشته اند، مرقوم بفرمائید.
میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان چقدر است؟
چنانچه درخواستی بر خلاف مقررات از شما شده است، لطفاً آن را مرقوم بفرمائید.
چنانچه نظر، پیشنهاد یا شکایتی دارید، با هدف اصلاح امور، مرقوم بفرمائید.
به نظر شما کارکنان اداره مراجعه، کدامیک از خصوصیات زیر را دارا هستند:
تنظیمات قالب