سال 1404 سرمایهگذاری برای تولید
گزارشات و شکایات مردمی اعم از حقیقی یا حقوقی از تخلفات واحد های صنفی و غیر صنفی براساس نوع تماس بصورت حضوری ، تلفنی، کتبی و به خصوص پورتال به سامانه 124 ستادهای خبری واصل می شوند که پیگیری نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات به شرح زیر می باشد :
قانون حمایت از حقانون حمایت از حقوق مصرف کننده - قانون تعزیرات حکومتی - قانون نظام صنفیقوق مصرف کننده - قانون تعزیرات حکومتی - قانون نظام صنفی
هرگونه اهرگونه اسناد و مدارک حاکی از وقوع تخلف باشد مانند فاکتور خرید ، قرارداد ، قیمت خرید و . . . به همراه نشانی دقیق واحد مورد شکایت گزارش کتبی یا تلفنی مردمی .سناد و مدارک حاکی از وقوع تخلف باشد مانند فاکتور خرید ، قرارداد ، قیمت خرید و . . . به همراه نشانی دقیق واحد مورد شکایت گزارش کتبی یا تلفنی مردمی .
درخواست خدمت | پیگیری خدمت | دریافت نتیجه | |
مکان |
سازمان حمایت مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ها |
سازمان حمایت مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ها |
سازمان حمایت مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ها |
زمان | شیفت کاری ستادهای خبری (تلفن 124) در شهرستان های کشور در دو شیفت کاری بوده و بطور معمول از ساعت 7:30 صبح تا 18:30 و در تهران تا 21:30 به طول می انجامد و بعد از این ساعت پیامگیر گزارش مردمی را دریافت می نماید | شیفت کاری ستادهای خبری (تلفن 124) در شهرستان های کشور در دو شیفت کاری بوده و بطور معمول از ساعت 7:30 صبح تا 18:30 و در تهران تا 21:30 به طول می انجامد و بعد از این ساعت پیامگیر گزارش مردمی را دریافت می نماید | شیفت کاری ستادهای خبری (تلفن 124) در شهرستان های کشور در دو شیفت کاری بوده و بطور معمول از ساعت 7:30 صبح تا 18:30 و در تهران تا 21:30 به طول می انجامد و بعد از این ساعت پیامگیر گزارش مردمی را دریافت می نماید |
نحوه | مراجعه به نشانی samt.124.ir / پورتال سازمان حمایت / مرکز تماس(تلفن 124) | مراجعه به نشانی samt.124.ir / پورتال سازمان حمایت / مرکز تماس(تلفن 124) | مراجعه به نشانی samt.124.ir / پورتال سازمان حمایت / مرکز تماس(تلفن 124) |
جزئیات خدمت دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی ویژه کالا و خدمات